RSS

2012. július 20., péntek

Megint egy évvel öregebb lettem...

Vannak olyan napok az ember életében, amikor megáll egy picit, visszanéz és számot vet az addig történt eseményekről. Ez a bejegyzés is most ilyen lesz, egy kis visszatekintő egy évvel ezelőtre.

Egy éve körülbelül ilyenkor zárult le életemnek akkor egy nagyon fontos és hosszú szakasza, egy olyan kapcsolat amiben szinte felnőtt lettem. Akkor ezt nem éltem meg a legjobban, annak ellenére, hogy tudtam helyesen döntöttünk. 4 év után nagyon fura volt a magány, de hála isten ott voltak a barátaim, akikkkel sokat tudtam együtt lenni és bulizni.
1 éve

Ez az elmúlt egy év nagyot változtatott az életemen, de tudjátok a csodák nem egyik napról a másikra történnek, hanem, szép lassan bekúszik és megtörténik. Egy éve nem voltam boldog egyáltalán, jól meg voltam az életemmel, de azt nem tudtam kimondani, hogy igen maradéktalanul boldog vagyok. 

Aztán, ahogy már ti is tudjátok jött Törökország és az események nagyon felgyorsultak, 1 hónap és Dániába költözöm már nyelvvizsával és sikeresen vizsgaidőszakkal a zsebembe. Ha egy éve valaki azt mondja, hogy jövő ilyenkor én kiköltözöm a szerelmemhez, tuti kiröhögöm...

De a sorsnak dolga van velem...én hiszek a sorsban, hiszek abban, hogy a dolgok nem véletlenül történnek meg, de mi vagyunk azok akik ezeket alakíthatják. Mert a szobádba gubózva, nem fogod megváltani a világot, megtalálni a szerelmet, akármit is szántak neked. Közhely, de légy te a változás! Használd ki a felkínált lehetőségeket, és ha az élet citromot dob neked, csinálj belőle limonádét :)

Fél éve volt egy projekt tervezés óránk, aminek,ha hisztitek vagy sem az életben is nagy hasznát vettem. A lényege, hogy tűzd ki magadnak a célt, amire nagyon vágysz, de ehhez közbülső célokra van szükséged, mert kisebb lépésekben jobban halad az ember! Azt hiszem én is így jutottam el idáig, ott ahol most vagyok. Mindig csak a közbülső célra gondoltam, koncentráltam 100%-ra és így haladtam tovább. Mindig csak a következő lépés járt az agyamba, hogy igen azt kell elérni. 

Nem mondom, hogy könnyű évem volt, sőt nagyon nehéz, de kemény munkával, elértem hogy boldog legyek, elégedett az életemmel.A következő egy évre ugyan ezt kívánom magamnak, hogy legyek ugyan ilyen boldog az életemmel. Legyen a kezembe a sikeres vizsga papírja és a jegyem Dániába, a nyári gyakorlatomhoz :)

Most

Ölel titeket,

Bunny


Ui.: Szülinapi ajándékként, ma egy kedves olvasóval beszélgethettem :)


4 megjegyzés:

lex írta...

Isten éltessen sokáig! :*

Aniko írta...

Nagyon jó volt ezt olvasni, tényleg szívből kívánom, hogy minden okés legyen Veled kint és nagyon boldog legyél :) Puszi <3

Mandragóra írta...

Nagyon Boldog Szülinapot :) remèlem nem hoztam rád nagyon a frászt kora reggel :)

djattoka írta...

Nagyon szep amit olvastam

Megjegyzés küldése