RSS

2012. szeptember 15., szombat

5 dolog ami nélkül nem éled túl Dániában...!

Indulás előtt, mert csak a publish gombra várt a cikk arról, miket is viszek magammal fél évre, de aztán az idő telt, nekünk meg internetünk nem volt így hát maradt a dolog talomban. De aztán rá kellett jönnöm, hogy mennyire jól is tettem, mert most már 3 hét tapasztalattal a hátam mögött tényleg csak olyan dolgokat írnék le amik tényleg nagyon nagyon hasznosak itt északon! 

Esőkabát:
Amikor mondta nekem, hogy esőkabátot ne felejts el hozni, én csak legyintettem és mosolyogva behajtottam a táskámba, hiszen otthon is tök jól el vagyok nélküle, néha kinyitom az ernyőm és ennyi. De itt...nem telik el olyan nap (néha óra), hogy ne esne egy kiadósat, olyan orkános széjjel, hogy lejtőn lefele alig bírtam menni cangával.... Nem viccelek, én is alig hittem el... Aki biciklizésre adja a fejét itt (nagy valószínűséggel, mert a busz irtó drága), annak kötelező darab, ha nem akar minden héten megfázással küzdeni. Ja és nem, az esernyő nem helyettesíti :D Válasszatok vidámabb színű darabot, mert itt minden csak feketét hord és az olyan lehangoló :S



Sapka, sál, kesztyű és társai:
Érkezésemkor kegyes volt hozzánk az anyatermészet, mosolyogtam is rajta, jaah hogy ez dán időjárás :D tök jól el leszek itt balerinában ősszel... :) Aztán jött az ősz, és ott tartok, hogy muszáj sapka, sál és kesztyű, ha nem akarom, hogy le faggyanak a végtagjaim, továbbá túléljem egy kiadós fülgyulladás nélkül, a szél miatt. Úgy hogy srácok otthon ne felejtsétek őket, vagy vegyetek itt bármelyik H&M-ben.

Vízhatlan cipő és csizma
Az eső kabát kapcsán érthető, hogy nem árt egy olyan meleg bőr cipő ami nem ázik át, továbbá, egy olyan szőrős csizma, amit ti legalább az Antarktiszra gondoltátok :D Nincs hidegebb mint otthon, csak annyira nyirkos itt minden, hogy sokkal kevesebbnek érzed.  Várom már komolyan a januárt -15-el :D

Mamusz vagy vastag zokni, harisnya
Tegnap muszáj voltam elmenni a Deichmann-ba egy mamuszért, mert zokniban vacogtam, itt annyira hidegek a padlók, hogy nem bírom már ki nélküle. Legtöbb helyen kő van, ráadásul a fürdőkben szinte csak zuhanyzó van, egylégterű, kővel borított. Így egy-egy zuhany után biztos a vacogás.

Őket vettem tegnap :)


Netbook:
Direkt írtam netbook-t és laptopot, mert ha iskolába fogsz járni, akkor mindennap melegen ajánlott vinni a laptopot, mert enélkül nem fogod tudni követni az órát, lefogsz maradni teljesen, és az idegesítő.   Így áldom az eget, hogy egy picikét hoztam el ide, nem a nagy 15,6-s gépemet.

5 dolog amit pedig ne hozzatok mert felesleges :D

Magassarkú félcipő
Nagy valószínűséggel ha el is jutsz buliba, akkor azt bringával fogod tenni, tűsarkakkal pedig életveszélyes közlekedni, így azt javaslom egynél többet ne csomagolj be. Másrészt a dán lányokon nagyon nagyon ritkán látok magassarkút, de még buliba se, biztos kinéznének amiért, kis ruhába és egy 12 centis platformba szambázol be :D

Na ilyet se láttok itt :D


Mini partiruha
Az előbb már írtam, hogy itt nem szokás ilyeneket hordani egyáltalán. A dán lányoknak van egy fajta csöves stílusa,  ahol legtöbbször a kényelem és az időjárás felülmúl minden divat szabályt. 

Szandál, balerina
Így most már azt mondom, nem igazán veszem hasznát nekik, balerinát hordtam talán egy hétig, és úgy érzem májusig nem is fogom :D Bár azért az meredek, hogy a dánok még elég gyakran felkapják a szandálkájukat, miközben a hőmérő épp hogy csak eléri a 14-t.

Ebben nyomulnak itt :D


Napszemüveg:
Ritkán süt itt a nap sajnos, ha meg süt is, akkor se olyan erővel mint otthon, én meg inkább becsukott szemmel élveztem ezt a ritka kincset, mert az elkövetkezendő hónapokban, nem hogy nap, de fény se lesz túl sok :(

Remélem tudtam nektek segíteni egy kicsit, hogy hogyan éljétek túl Dániát :D Ti milyen útikalauzt csinálnátok Magyarországra? :)

Ölel titeket,

Bunny

1 megjegyzés:

Neon Rider írta...

most találtam rád. feliratkoztam,mert tetszik a blogod..
http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu/

Megjegyzés küldése